VB - Viborg: Kun få ledige pladser tilbage på hele MODU Tribunen

Arkivfoto: Johnny Kristensen

J1/J2 er udsolgt for resten af denne superligasæson, og til søndagens kamp mod Viborg er det på MODU Tribunen derfor kun muligt at sikre sig plads på Blok E. Men også her er efterspørgslen stigende.

Af Daniel Abedeny | 3. april 2024

Søndag den 7. april klokken 14:00 sparker Vejle Boldklub og Viborg FF gang i kvalifikationsspillets første kamp under Nørreskovens trækroner. Efter gårsdagens sejr i Odense, og med fire dage til kampdag, er den generelle efterspørgsel på billetter stigende, i særdeleshed på MODU Tribunen:

Således er der, i skrivende stund, blot under 300 ledige pladser tilbage på hele MODU Tribunen. Alle disse er ståpladser til Blok E.

Du kan tilgå billetsalget her.

Indehavere af sæsonkortabonnementer har sikret sig plads

Er du indehaver af et sæsonkortabonnement, har du fleksibel og fri adgang til alle Vejle Boldklubs kampe på Vejle Stadion til en fast månedlig pris. Således er du med et sæsonkortabonnement sikret adgang til de mange spændende og store VB-kampe, der venter i Nørreskoven.

Den månedlige pris for et sæsonkortabonnement er helt ned til 39 kroner for børn og 79 kroner for voksne. Du kan tegne dit sæsonkortabonnement til Vejle Stadion via ovenstående banner.

Har du spørgsmål om Vejle Boldklubs abonnementsløsninger/enkeltbilletter, er du velkommen til at rette henvendelse til Vejle Boldklubs billetsupport via vbsupport@eventii.dk.