Seneste nyt

Kampdagsstatus: Mandagsvisit på Vestegnen

Af Lars Christensen | 26. juli 2024

Brøndby IF og Vejle Boldklub lukker 2. spillerunde i dette års 3F Superliga, når de tørner sammen på Brøndby Stadion. De blå-gule kommer med ni mål i bagagen fra en vild premieredeler i Viborg og en nedslagtning af KF Llapi i gårsdagens europæiske kamp, mens VB skal slå tilbage efter premierenederlaget mod Randers FC.

Information til gæstende VB'ere i Brøndby

Af Lars Christensen | 26. juli 2024

Her er alt, du som gæstende VB'er bør vide inden dit besøg mandag på Brøndby Stadion.

Flø og Danmark færdige ved EM

Af Lars Christensen | 23. juli 2024

Lasse Flø og det danske U19-landshold gik ikke videre fra den indledende pulje ved EM-slutrunden i Nordirland.

Overlegen sejr til reserverne mod Randers FC

Af Lars Christensen | 22. juli 2024

Det blev til en sejr på hele 5-0, da reserveholdet her til middag mødte Randers FC’s reserver i en forkortet træningskamp på 70 minutter. Ngbakoto åbnede scoringen og afsluttede også andendagsgildet med en frisparksperle, mens de øvrige scoringer blev sat ind af Christian Gammelgaard og Anders K. Jacobsen.

Træningskamp for reserverne i Randers

Af Lars Christensen | 22. juli 2024

Der er arrangeret en reserveholdskamp mod Randers FC på udebane. Der er kick-off kl. 12.00.

Prelec: Alt var ikke skidt

Af Ole Kristensen | 21. juli 2024

Som altid følte Ivan Prelec ikke trang til at lægge sig ned og græde …

Fortrøstningsfuld Hetemi: Det går op og ned

Af Lars Christensen | 21. juli 2024

Lundrim Hetemi gjorde comeback på Vejle Stadion med en startplads i sæsonpremieren mod Randers FC.

Billedgalleri: Sæsonpremiere i Nørreskoven

Af Daniel Abedeny | 21. juli 2024

7.044 var på plads på et solbeskinnet Vejle Stadion til sæsonens første superligakamp. Johnny Kristensen sad klar bag sin linse, og her er udvalgte pletskud fra klubfotografen.

Overtidsnederlag til Hestene i premieren

Af Ole Kristensen | 21. juli 2024

VB var tæt på et sjældent point mod Randers FC, men trods halvlegsføring og fornyet pointmulighed kort før tid, måtte VB efter en overtidsscoring stå tomhændet tilbage i premieren. 3-2 vandt Hestene i en kamp, hvor German Onugkha øgede sin markedsværdi med to sublime scoringer.