Seneste nyt

Prelec: Vi får søvnløse nætter efter denne kamp

Af Ole Kristensen | 21. april 2024

Ivan Prelec stak ikke noget under stolen efter nederlaget.

Gundelund efter skuffelse: Vores præstation har mangler

Af Lars Christensen | 21. april 2024

Thomas Gundelund lagde ikke fingre imellem, da han skulle evaluere på nederlaget i den vigtige bundkamp mod Hvidovre. - Vi holder os ikke til planen, siger den unge back.

Hvidovre sparker VB i en svær situation

Af Ole Kristensen | 21. april 2024

Nok er der stadig 18 point at spille om, men det, VB viste en dejlig forårseftermiddag i Hvidovre, var selvfølgelig ikke et 3F Superligahold værdigt. Bundproppen fik sæsonens første sejr, og 2-1 cifrene var snarere for små, da værterne bl.a. tillod sig at brænde et straffe. VB-offensiven var ikke uvant tandløs, og først dybt inde i overtiden lykkedes det Onugkha at reducere, men for en sjælden gangs skyld var også defensiven fuld af huller. Takket være de øvrige resultater har VB dog stadig en redning inden for rækkevide.

Startopstillingen mod Hvidovre

Af Lars Christensen | 21. april 2024

Čolina er tilbage på holdet, når Vejle Boldklub fra kl. 14.00 møder Hvidovre IF på udebane i kvalfikationsspillet.

U19 tjente sent point på stærk anden halvleg

Af Lars Christensen | 20. april 2024

VB Akademiets U19 Liga-hold hentede et vigtigt point i Haderslev lørdag eftermiddag, da vejlenserne spillede 3-3 mod Sønderjyske. Værterne var foran 3-1 ved halvtid, men på en stærk anden halvleg kom vejlenserne tilbage og tjente et vigtigt point. Topscorer Frederik Flaskager (billedet, red.) nettede to gange, mens det var forsvarsspilleren Theis Eskildsen, der sent headede udligningen i nettet.

U17 faldt i Haderslev – U15 vandt på straffespark

Af Lars Christensen | 20. april 2024

VB Akademiets U17 Liga-hold løb ind i en mindre øretæve, da de mødte Sønderjyske på udebane lørdag eftermiddag. Det, der skulle have været en revanche for pokalnederlaget i sidste måned, blev til et smerteligt nederlag på 6-1 efter 3-0 ved pausen. U15 Liga-holdet spillede 2-2 mod Sønderjyske, men tjente et ekstra point fra ellevemeterpletten.

Kampdagsstatus: Søndagsfight om vigtige points

Af Lars Christensen | 19. april 2024

Vejle Boldklub rejser til den vigtige udekamp i kvalifikationsspillet mod Hvidovre IF med en karantænefri trup, mens fire spillere fortsat risikerer karantæne ved den næste advarsel. Hvidovre jagter mod VB sæsonens første hjemmesejr, og til den opgave må cheftræner Per Frandsen se bort fra karantæneramte Jonas Gemmer.

Information til gæstende VB'ere i Hvidovre

Af Daniel Abedeny | 18. april 2024

Foran os venter vores anden udebanekamp i kvalifikationsspillet, og er du en af de mange VB'ere, der søndag sætter kursen mod Vestegnen, kan du med fordel orientere dig i følgende information til gæstende VB'ere på Pro Ventilation Arena.

VB Akademiet henter Head of Coaching i Silkeborg IF

Af Lars Christensen | 16. april 2024

Den erfarne ungdomsudviklingstræner Søren Lykke vender tilbage til Vejle Boldklub, hvor han til sommer tiltræder som Head of Coaching på VB Akademiet.