Seneste nyt

Er du en af VB's nye loungemedarbejdere?

Af Daniel Abedeny | 26. oktober 2024

Til hver hjemmekamp er over 1.500 VIP-gæster samlet til fodbold. For fortsat at sikre den bedst mulige betjening og service for regionens stærkeste erhvervsnetværk søger Vejle Boldklub nye unge kræfter til loungepersonalet på Vejle Stadion.

U17 formøblede tomålsføring i Vestjylland

Af Lars Christensen | 20. oktober 2024

Trods en 2-0 føring ved pausen spillede VB Akademiets U17 Liga-hold kun uafgjort 2-2 mod Esbjerg fB på udebane lørdag eftermiddag. Faghir og Subasic stod bag de rød-hvide pletskud før pausen, men allerede efter en god time have EfB fået udlignet til 2-2. VB-talenterne vandt et ekstra point i den efterfølgende straffesparkskonkurrence.

U19 spillede uafgjort mod EfB

Af Lars Christensen | 20. oktober 2024

VB Akademiets U19 Liga-hold holder fast i subtoppen af tabellen efter lørdagens 1-1 kamp mod Esbjerg fB på udebane. En tidlig EfB-føring på et straffespark blev udlignet af Toby Pedersen midtvejs igennem første halvleg, og den stilling holdt kampen ud. Vejlenserne tjente et ekstra point i straffesparkskonkurrencen og ligger á point med Silkeborg på tredjepladsen.

Teja: Med lidt held får vi udlignet

Af Ole Kristensen | 18. oktober 2024

- Med lidt held kan vi score til 2-2 mod slutningen, fastslog Mihai Teja efter nederlaget.

Kirkegaard: Tager point på en god dag

Af Lars Christensen | 18. oktober 2024

- Tager man kampen som helhed, så var det ikke ufortjent, at FCK vandt, men på en god dag, så havde vi fået udlignet til 2-2 i vores gode periode i anden halvleg, siger Kristian Kirkegaard efter nederlaget i Parken.

Comeback’et, der blev væk…

Af Ole Kristensen | 18. oktober 2024

I nogle minutter lurede et stort comeback for undertippede VB i Davids kamp mod Goliath i Nationalarenaen. På et mål af Kristian Kirkegaard fik VB mod slutningen reduceret FC Københavns 2-0 føring, og i en periode ejede gæsterne kampen. Dog uden at kunne sætte det afgørende, udlignende stød ind, og i stedet lukkede Viktor Claesson i tillægstiden til 3-1 for favoritterne. Men vejlenserne spillede deres chance, om end de var næstbedst på de fleste parametre. Sejren til mesterskabsbejlerne var således fortjent.

Startopstillingen mod F.C. København

Af Lars Christensen | 18. oktober 2024

Startopstillingen til aftenens kamp kl. 19.00 mod F.C. København er klar. Stefan Velkov, Damian van Bruggen og Thomas Gundelund er tilbage i startopstillingen. Se hele holdet herunder.

Emmanouilidis før FCK: Intensitet og energi giver selvtillid

Af Lars Christensen | 17. oktober 2024

Dimitris Emmanouilidis og holdkammeraterne har trænet hårdt i landsholdspausen, hvor cheftræner Mihai Tejas idéer om intensitet, aggressivitet og hurtige omstillinger har stået øverst på dagsordenen. Kulissen i Parken er kun en motivationsfaktor for os, og vi glæder os til at vise, hvor langt vi er kommet med vores nye stil, siger ”Dimi” inden fredagens 3F Superliga-kamp.

Kampdagsstatus: Turneringen vender i Parken

Af Lars Christensen | 17. oktober 2024

F.C. København og Vejle Boldklub tager hul på anden halvdel af grundspillet, når klubberne tørner sammen i Parken fredag aften fra kl. 19.00. Det er top mod bund, der mødes, og det er da også vejlenserne, der har revanche til gode efter et knebent nederlag på 1-2 mod FCK for tre uger siden.