Handelsbetingelser | VB ALLIANCEN A/S & VEJLE-BOLDKLUB.DK

Telefon: 75727500
E-mail: bk@vejle-boldklub.dk

Priser og aldersgrænser

Hos VB Alliancen A/S tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

Børn under 15 år har, ved fremvisning af gyldig legitimation, ret til at bruge børnebilletter. Ved brug af pensionistbillet skal gyldig legitimation ligeledes fremvises.

Betaling

VB Alliancen A/S modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil blive trukket på din konto, når bestillingen gennemføres. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Sæsonkortabonnement

Sæsonkortabonnementer kan opsiges med et varsel på den løbende betalingsmåned, efter endt bindingsperiode. Bindingsperioden er for alle abonnementer seks måneder, fra den dag abonnementet er købt.

Opsigelsen af et abonnement kan ske ved at sende en e-mail til vbsupport@eventii.dk.

Abonnementet er naturligvis gyldigt i hele opsigelsesperioden og kan benyttes af abonnenten frem til udløbsdatoen.

Abonnenten hæfter for betaling frem til udløb af opsigelsesperioden.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

• Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering
  • Varer, hvor plomberingen er brudt
  • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret

Ordensreglement

Ved køb af billet eller sæsonkort accepterer du samtidig med det til enhver tid gældende ordensreglement for Vejle Stadion.

Kommercielle aktiviteter af enhver art på stadion kræver aftale med VB Alliancen A/S. Kommerciel aktivet kan være, men er ikke begrænset til, salg af varer og tjenester, indsamling af data, lyd og billede med henblik på videresalg eller offentliggørelse i kommercielt øjemed fx videresalg til bookmakere eller deres underleverandører. Overtrædelser af dette vilkår kan medføre bortvisning samt karantæne og erstatning af klubbens tab som følge af aktiviteten.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: bk@vejle-boldklub.dk.