Sønderjyske Fodbold og tre andre topkampe venter i Nørreskoven efter landskampspausen

Foto: Jørgen Bech

Lørdag den 1. april sparker Vejle Boldklub sit oprykningsspil i gang med et brag mod Sønderjyske Fodbold. Billetsalget er åbent, og med fire hjemmekampe i april ser vi frem mod en særdeles fordelagtig fodboldmåned for alle med sæsonkortabonnement til Vejle Stadion.

Af Daniel Abedeny | 21. marts 2023

De første fem runder af oprykningsspillet i NordicBet LIGA er programsat, og kampprogrammet fortæller, at det bliver mod Sønderjyske Fodbold, at Vejle Boldklub skal fortsætte sin taktfaste gang mod det forjættede fodboldland i 3F Superligaen. Topkampen mellem Vejle Boldklub og Sønderjyske Fodbold spilles på Vejle Stadion den 1. april klokken 15:30. Billetsalget til topkampen er åbent.

En frodig fodboldmåned i Nørreskoven: Fire kampe på Vejle Stadion i april

Siden Vejle Boldklub introducerede sine nye sæsonkort, er flere tusinde VB'ere blevet sæsonkortabonnenter, og vi oplever fortsat stor interesse for vores abonnementsløsninger. I tilrettelæggelsen af de nye sæsonkortabonnementer var fleksibiliteten et afgørende pejlemærke, og det bliver april måned et godt eksempel på:

Hele fire kampe i både NordicBet LIGA og Pokalen vil VB'ere, som har sæsonkortabonnement til Vejle Stadion, kunne opleve i april måned - for helt ned til 59 kroner. I april måned venter der kampe i oprykningsspillet mod Sønderjyske Fodbold, Hvidovre og FC Helsingør, ligesom april måned også byder på pokalkvartfinalekampen mod F.C. København.

Har du et sæsonkortabonnement, har du allerede sikret dig plads til alle fire kampe. Tegner du dit sæsonkortabonnement inden april, kan du overvære alle fire kampe for under en kampbillets pris, nemlig for helt ned til 59 kroner for voksne og for kun 19 kroner for børn under 15 år.

Læs mere og tegn dit sæsonkortabonnement her.