Praktisk info: KICK-OFF 2024

Arkivfoto: Vejle Boldklub

God formiddag, Vejle. I aften folder vi en smuk fodboldaften ud over Store Sal i et udsolgt Vejle Musikteater. KICK-OFF 2024 er klar til at blive sparket i gang, og her følger lidt praktisk info om aftenens forløb.

Af Daniel Abedeny | 7. februar 2024

I aften klokken 19:00 sparker vi årets KICK-OFF-event i gang. Sæsonkortabonnenter har igennem de seneste uger haft mulighed for at hente fribilletter til begivenheden, og det er blevet gjort flittigt. Salen er fyldt, og Vejle Boldklub glæder sig til at byde jer alle velkommen.

Adresse og parkering

Adressen til Vejle Musikteater er Vedelsgade 25, 7100 Vejle. Der forefindes gode parkeringsmuligheder i området omkring adressen, og du kan læse mere om parkeringsmuligheder her.

Garderobe er inkluderet

Garderobe er automatisk inkluderet i din billet. Aflever dit overtøj ved ankomst, få en tøjbillet i retur og byt denne, når du skal have dit overtøj igen.

Drinks og snacks

Vejle Musikteater har åbnet baren, og her vil du du have mulighed for at købe snacks og drikkevarer. Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer eller madvarer i Store Sal.

Toiletter

Toiletter findes på alle etager i musikteatret.

Arrangementet vil vare fra 19:00-21:00, og der vil ikke være pauser undervejs.

Efter showet vil spillerne fra A-truppen skrive autografer i foyeren. Hvis du gerne vil have en autograf, er det vigtigt, at du selv medbringer en tusch.

18:00: Dørene åbner

19:00 Showstart

Vi glæder os til at se dig!