Presse og scouting

Kontakt til Vejle Boldklub vedrørende interviews og andre aktiviteter i relation hertil skal ske via mail eller opkald til:

Morten Pelch
Kommunikationschef
Tlf.: +45 28 55 20 08
mp@vejle-boldklub.dk

Kontakt til Vejle Boldklub vedrørende akkreditering til scouting og vedrørende praktiske presseforhold skal ske via mail til:

Daniel Abedeny
Kommunikationsmedarbejder
da@vejle-boldklub.dk

ENGLISH: Press/media inquiries to players and staff

Press/media inquiries to Vejle Boldklub regarding interviews must be made by mail or phone to:

Morten Pelch
Head of Communication
Mob. +45 28 55 20 08
mp@vejle-boldklub.dk

Scouting requests to Vejle Boldklub regarding accreditation must be made by mail to:

Daniel Abedeny
Communications Associate
da@vejle-boldklub.dk

Akkreditering

Vejle Boldklub tildeler kun akkreditering til relevante medier, som ansøger om en sådan. Det er et principielt krav, at det kræver medlemskab af Danske Sportsjournalister for at sikre sig akkreditering til pressefaciliteter samt Mixed Zone. Dokumentation skal fremvises på kampdagen. Vejle Boldklubs medieansvarlige har ret til at godkende medierepræsentanter (eksempelvis fra klubmedier eller lokale medier), som ikke opfylder kravet om medlemskab i Danske Sportsjournalister.

Deadline for ansøgning om akkreditering

Alle medierepræsentanter, der ønsker adgang til Vejle Stadion ifm. arbejde på kampdage, skal senest klokken 10:30 på fredage forud for den næstkommende weekends spillerunde, inklusive mandagskampe, og senest 10:30 dagen før første kamp i en midtugerunde have ansøgt om akkreditering.

Pressefaciliteter

Super Flash Zone foregår på banen eller ved sidelinjen efter kampen. Det er kun rettighedshavere, som har adgang til Flash Zone i spillertunellen. Flash Zone består af området i spillertunellen til og med lågerne foran omklædningsrummene for hjemme- og udebanehold. Mixed Zone er lokaliseret ved og undtagelsesvis efter lågerne til spillertunellen. Mixed Zone vil som udgangspunkt være åben cirka 15 minutter efter slutfløjt. Bemærk, at der på hverken hjemme- eller udebane ikke gives adgang for pressen til Vejle Boldklubs omklædningsrum.

Såvel i presserummet som på pressepladserne på Arbejdernes Landsbank Tribunen er der trådløs internet og fast opkobling for journalister og fotografer. Internettet er til fri afbenyttelse, og adgangskoden hertil fremgår i presserummet.

Indgang B på Arbejdernes Landsbank Tribunen benyttes af journalister og fotografer på kampdage. Presserummet er lokaliseret lige til venstre ved indgangen.

Presseparkering forefindes på det grønne areal overfor det gamle Vejle Stadion og Vejle Tennisklub.

Pressepladserne forefindes midt på Arbejdernes Landsbank Tribunen. Adgang til pressepladserne sker gennem indgang B og herefter langs hegnet på tribunen. På skydedørene ved pressepladserne forefindes bordplanen, hvor akkrediterede journalister og fotografer kan finde deres pladser, såfremt disse er ønsket ifm. ansøgning om akkreditering. Det er ikke tilladt at benytte flere eller andre pladser end dem, der er blevet dig tildelt.