J1/J2 er udsolgt for resten af sæsonen

Arkivfoto: Johnny Kristensen

Den maksimale kapacitet er nået, og op til forårssæsonens fem resterende hjemmekampe er der derfor nu lukket for salg af både sæsonkortabonnementer og enkeltbilletter til familieafsnittene på MODU Tribunen.

Af Daniel Abedeny | 29. marts 2024

Medmindre indehavere af sæsonkortabonnementer til J1/J2 frigiver deres pladser, vil der i denne forårssæson ikke blive flere ledige siddepladser på MODU Tribunen.

For nuværende er det stadig muligt at tegne et sæsonkortabonnement til de resterende afsnit på Vejle Stadion. Det kan du gøre her.

Indehavere af sæsonkortabonnementer har sikret sig plads

Er du indehaver af et sæsonkortabonnement, har du fleksibel og fri adgang til alle Vejle Boldklubs kampe på Vejle Stadion til en fast månedlig pris. Således er du med et sæsonkortabonnement sikret adgang til de mange spændende og store VB-kampe, der venter i Nørreskoven.

Den månedlige pris for et sæsonkortabonnement er helt ned til 39 kroner for børn og 79 kroner for voksne. Du kan tegne dit sæsonkortabonnement til Vejle Stadion via ovenstående banner.

Har du spørgsmål om Vejle Boldklubs abonnementsløsninger/enkeltbilletter, er du velkommen til at rette henvendelse til Vejle Boldklubs billetsupport via vbsupport@eventii.dk.