Information til gæstende VB'ere i Herning

Arkivfoto: Johnny Kristensen

Her er alt, du som gæstende VB'er bør vide inden dit besøg søndag på MCH Arena.

Af Camilla Dahl | 15. marts 2024

Rutevejledning og parkering

Adressen til MCH Arena er Kaj Zartows Vej 5, 7400 Herning. Stadion er vel forbundet til motorvejen fra både nord, syd og øst. Således er det nemt at komme til MCH Arena med både bil og bus. Parkeringsmuligheder fremgår nedenfor:

Parkeringsillustration: FC Midtjylland

Billetter og adgangsforhold

Billetter til søndagskampen mellem FC Midtjylland og Vejle Boldklub kan købes online.

Herunder skal du købe plads på tribunen "UDEHOLD". En voksenbillet koster 110 kr., og betaling skal ske via betalingskort.

Stadionillustration over MCH Arena: FC Midtjylland

Optakt

Søndag eftermiddag sender The Crazy Reds en bus afsted mod Herning. Bussen kører mod Herning med afgang fra Vejle Stadion klokken 15:30. Prisen for medlemmer af TCR er 75 kr., hvorimod turen koster 125 kr. for ikke-medlemmer. Betaling skal ske via sms til 42411891, hvori navn på deltager og eventuelt medlemsnummer oplyses. Betaling skal ske via MobilePay 14188.

Tilmelding er først gældende, når betalingen er gennemført.

Da der vil blive solgt drikkevarer i bussen, må du ikke selv medbringe drikkelse til turen. Det er muligt at betale via MobilePay eller med kontanter.

Har du spørgsmål til din næste udebanetur?

Anders Grøndahl er SLO/fankoordinator i Vejle Boldklub. Det er Anders Grøndahl, som er kontaktperson angående fanrelaterede spørgsmål om Vejle Boldklub, herunder blandt andet udebaneture. Anders Grøndahl kan træffes på mail ag@vejle-boldklub.dk eller på Vejle Boldklubs SLO-side.

Vel mødt!

3F Superliga