Information til gæstende VB'ere i Brøndby

Arkivfoto: Johnny Kristensen

Her er alt, du som gæstende VB'er bør vide inden dit besøg søndag på Brøndby Stadion.

Af Camilla Dahl | 2. marts 2024

Rutevejledning og parkeringsforhold

Adressen til Brøndby Stadion er Brøndby Stadion 30, 2605 Brøndby. Gæstende VB'ere opfordres til at ankomme nordfra ved indkørslen til Brøndby Stadion.

Ved Brøndby Stadion er der mulighed for parkering af busser umiddelbart bag udebaneafsnittet i et område, som er dedikeret til udebanefans. Såfremt der er plads, vil personbiler også kunne parkere i dette område. Alternativt anbefales det at parkere nord/nordvest for Brøndby Stadion.

På Brøndby IF's hjemmeside for parkering kan du læse mere om parkeringsregler og -muligheder omkring Brøndby Stadion. Husk, at du ved ankomst altid bør tjekke betingelserne for dit specifikke parkeringssted.

Offentligt transport

Vælger du at benytte offentlig transport til turen mod Brøndby Stadion, kan du fra Glostrup Station og Brøndbyøster Station tage busserne 13, 130, 166 og 500S, fra hvilke du kan stå af ved Gilhøj Centeret, som ligger lige ved indgangen til stadionområdet nordfra.

Billetter og adgangsforhold

Billetter til søndagskampen mellem Brøndby IF og Vejle Boldklub kan købes online.

Vælg "Brøndby IF - Vejle Boldklub", klik dernæst på boksen, hvor der står "UDEHOLD" på Stavnskær Elektrik-tribunen. Betaling skal ske via betalingskort. Vær opmærksom på, at du skal bruge originalfilen som er tilsendt til din mail.

Gæstende VB'ere tilgår udebaneafsnittet via indgang G:

Information om billetsalg til Derbyet

Stadionillustration over Brøndby Stadion: Brøndby IF

Optakt

Søndag formiddag sender The Crazy Reds flere fanbusser afsted til Vestegnen.

Afgang er fra Vejle Stadion klokken 12:00. Tilmelding skal ske per sms til telefonnummer 42 43 18 91, hvori navn og eventuelt medlemsnummer oplyses. Turen er gratis for medlemmer af The Crazy Reds, mens turen koster 250,- for ikke-medlemmer. Betaling skal ske via MobilePay 14188.

Tilmelding er først gældende, når betalingen er gennemført.

Da der vil blive solgt drikkevarer i bussen, må du ikke selv medbringe drikkelse til turen. Det er muligt at betale via MobilePay eller med kontanter.

Har du spørgsmål til din næste udebanetur?

Anders Grøndahl er SLO/fankoordinator i Vejle Boldklub. Det er Anders Grøndahl, som er kontaktperson angående fanrelaterede spørgsmål om Vejle Boldklub, herunder blandt andet udebaneture. Anders Grøndahl kan træffes på mail ag@vejle-boldklub.dk eller på Vejle Boldklubs SLO-side.

Vel mødt!

3F Superliga