Fra platin til eksklusiv: MODU Valves dedikerer tribuneafsnit til Blok E

Foto: Johnny Kristensen

Den ene endetribune på Vejle Stadion hedder nu MODU Tribunen. I den forbindelse har eksklusivsponsoren videreført stadionets visuelle identitet og givet det midterste afsnit af sternen til klubbens stemningsskabende fans.

Af Daniel Abedeny | 14. september 2023

Det er ikke længe siden, at den seneste kommercielle nyhed om MODU Valves blev bragt.

I maj blev virksomheden, som er en brancheledende løsningsudbyder af ventiler, en del af holdet i Vejle Boldklub, og nu, blot fire måneder senere, har MODU Valves via en tillægsaftale forøget sit sponsorat til kategorien eksklusiv. Forøgelsen betyder, at MODU Valves nu er en af de største partnere i erhvervsnetværket.

Fysisk eksponering skal fejre det vejlensiske fanmiljø

Centralt i tillægsaftalen er den forøgede fysiske eksponering af MODU Valves' brand på Vejle Stadion. Som et led i forøgelsen har MODU Valves således købt tribunenavnet på den ene endetribune, bestående af familieafsnittene J1/J2 samt Blok E.

Og valget af tribunen med det stemningsskabende afsnit er ingenlunde tilfældigt.

Det fortæller Henrik Aarup Svendsen, administrerende direktør i MODU Valves.

- Opbakningen til Vejle Boldklubs kampe har gjort stort indtryk, og vi synes især, at fansene på Blok E bag det ene mål gør det rigtig godt, hvilket vi som sponsor gerne ville fejre. I forbindelse med forøgelsen af vores sponsorat undersøgte vi derfor, hvordan vi kunne synliggøre vores anerkendelse af deres energiske og stærke indsats med at lave opbakning for hele Vejles fodboldhold. Derfor var det naturligt for os at tænke Blok E ind i MODU Tribunen, fortæller han.

Om tillægsaftalen fortæller Mads Bro Hansen, salgschef i Vejle Boldklub, følgende:

- Det engagement, som MODU Valves er gået ind i Vejle Boldklub med, er ganske imponerende og afkræver stor respekt. Vi taler om en ny samarbejdspartner, som har sat sig ind i klubben, og som på baggrund heraf har valgt at forøge sit sponsorat for blandt andet at sende en hilsen til vores fans. Takket være MODU Valves kan vi nu præsentere en endetribune med et stærkt visuel udseende og med Blok E midt på den 75 meter lange stern. At vi har taget de her næste skridt sammen, er også et resultat af et gennemgribende godt stykke salgsarbejde med at sikre MODU Valves den ønskede kommercielle interessevaretagelse, og som salgschef glæder det mig at se MODU Valves blive en endnu større del af holdet. Jeg har haft fornøjelsen af at overvære vores seneste to udekampe sammen med Henrik og hans søn Magnus, og deres selskab og positive tilgang til klubben er fantastisk.

Fakta om MODU Valves

MODU Valves tilbyder indgående ekspertise i at optimere produktionsprocesser gennem kvalitetssikrede ventilløsninger. MODU Valves har hovedsæde på Ferrarivej i Vejle og beskæftiger over 30 ansatte. I Vejle Boldklub har MODU Valves været en del af erhvervsnetværket siden maj 2023. Her indgik parterne en samarbejdsaftale om et platinsponsorat, som i september 2023 er blevet omsat til et eksklusivsponsorat via den nye tillægsaftale.

MODU Valves kan besøges her.

Regionens stærkeste erhvervsnetværk

Vejle Boldklub er ikke blot en af Danmarks mest traditionsrige fodboldklubber. Vejle Boldklub huser også regionens stærkeste erhvervsnetværk inden for hospitality, eksponering og netværk. Til hver eneste hjemmekamp på Vejle Stadion er mere end 300 samarbejdspartnere og 800 gæster samlet under Nørreskovens trækroner. Her mødes beslutningstagere og andre centrale aktører på alle niveauer på tværs af brancher og kendskab og skaber meningsfulde relationer. Virksomheder benytter dagligt relationer skabt gennem Vejle Boldklub. Mediers bevågenhed er omfattende, og såvel Vejle Boldklub som vores samarbejdspartnere eksponeres meget og ofte. Vi tilbyder synlighed både på og uden for banen, og mulighederne er mangfoldige og spænder bredt fra bander, annoncer, bannerreklamer, kampsponsorater, eventmarkedsføring til digital eksponering. Du kan læse mere om Vejle Boldklubs erhvervsnetværk her.