Byd velkommen til Bar' E på Blok E

Arkivfoto: Frederikke Hejbøl Jensen

I samarbejde med Royal Unibrew etableres den første tribunebar på Vejle Stadion med direkte adgang for stemningsskabende VB'ere på Blok E.

Af Daniel Abedeny | 29. marts 2024

Etableringen af Bar' E er blevet realiseret efter den seneste udvidelse af stemningsafsnittet. Med Bar' E vil alle med en plads på Blok E have mulighed for at købe deres drikkevarer direkte på tribunen fra og med den første hjemmekamp i kvalifikationsspillet mod Viborg FF den 7. april klokken 14:00.

Stadig meget arbejde

Om Vejle Stadions første tribunebar fortæller Mads Bro Hansen, salgschef i Vejle Boldklub, følgende:

- Alle, der har været til fodbold i Nørreskoven på det seneste, har kunnet se, hvordan Blok E bare er vokset og vokset, som sæsonen er skredet frem. Den vækst har medført to opgaver, som skulle løses for at imødekomme efterspørgslen og forbedre stadionoplevelsen for de efterhånden mange VB'ere, der bidrager til den gode stemning på stadion.

- Den første opgave var at allokere stadionkapaciteten for at tilpasse kapaciteten på Blok E til den forventede stigning af tilskuere på afsnittet som følge af en forventet stigning i belægningsprocenten på afsnittet samt af nye abonnenter.

- Den anden er af oplevelsesøkonomisk karakter og drejer sig om løbende at lave forandringer i set-uppet både på og under tribunerne for at forbedre stadionoplevelsen. At vi nu i samarbejde med en stærk og trofast samarbejdspartner i Royal Unibrew kan etablere den første tribunebar på Vejle Stadion på Blok E, er derfor en god nyhed.

- Arbejdet mod en stadig bedre stadionoplevelse er omfattende og kalder på store ressourcer. Derfor glæder det mig, at offentliggørelsen af Bar' E falder i forlængelse af en række andre forbedringer over det seneste år, som også tæller en komplet omstrukturering af stadionplanen, en udvidet fanzone, et større udvalg under tribunerne samt en historisk stærk VB-shop i samarbejde med SPORT 24. Vores tilgang til den opgave er ydmyg, og vi ved, at vi stadig har meget arbejde foran os, slutter Mads Bro Hansen.

Som nævnt ovenfor vil de første drikkevarer fra Bar' E serveres den 7. april, når Vejle Boldklub spiller sin første kamp i kvalifikationsspillet. Modstanderen er Viborg FF, og du kan sikre dig plads til kampen her.