Billetsalget til kampen mod Silkeborg IF er begyndt

Foto: Johnny Kristensen

Senest var vi samlet 9.229 i Nørreskoven mod AGF. På søndag er Silkeborg IF gæster på Vejle Stadion, og nu er billetsalget begyndt.

Af Vejle Boldklub | 20. februar 2024

Tak for i går, Vejle!

Med en historisk tifo og en intens kamp i bagagen er Vejle Boldklub klar til at møde endnu et top seks-hold.

Således venter den næste kamp mod Silkeborg IF den 25. februar klokken 14:00 på Vejle Stadion, hvor jagten efter den næste sejr og de tre point fortsætter.

Du kan sikre dig din billet til søndagskampen mod SIF her.

Indehavere af sæsonkortabonnementer har fri adgang til alle hjemmebanekampe på Vejle Stadion

Som indehaver af et sæsonkortabonnement har du fleksibel og fri adgang til alle Vejle Boldklubs kampe på Vejle Stadion til en fast månedlig pris. Den månedlige pris for et sæsonkortabonnement er helt ned til 39 kroner for børn og 79 kroner for voksne.

Du kan tegne dit sæsonkortabonnement til Vejle Stadion her.