Vejle Boldklub ophæver med Richard Sukuta-Pasu

Foto: Johnny Kristensen

Vejle Boldklub har tidligere i dag ophævet kontrakten med klubbens tyske angriber, Richard Sukuta-Pasu. For et lille år siden ankom den 33-årige angriber til Nørreskoven op til sæsonstarten i NordicBet LIGA.

Af Morten Pelch | 11. august 2023

Sportschef hos Vejle Boldklub, Marius Adrian Nicolae, ønsker Richard held og lykke i fremtiden og takker angriberen for indsatsen:

- Richard kom til Vejle Boldklub og gjorde en god figur gennem sæsonen, der førte til oprykningen til 3F Superligaen. Samtidig har Richard været eksponent for et godt humør og kulturen i omklædningsrummet. Nu er der et stykke vej til spilletiden, og derfor er vi blevet enige med Richard om at ophæve aftalen. Vi ønsker Richard og familien alt det bedste i fremtiden, og vi takker for indsatsen i den røde trøje.

Richard Sukuta-Pasu spillede 36 kampe og scorede ni mål for klubben.