Vejle Boldklub har solgt Jasin Assehnoun

Arkivfoto: Daniel Abedeny

Den 26-årige offensivspiller fortsætter karrieren i Volos F.C., hos hvem han tilbragte forårssæsonen på en lejeaftale.

Af Daniel Abedeny | 5. juli 2024

Efter 15 optrædener for Vejle Boldklub skilles parterne, idet en permanent transfer er blevet indgået med klubben fra den græske Super League.

Marius Adrian Nicolae, sportschef i Vejle Boldklub, udtaler:

- Det er ingen hemmelighed, at Jasins periode i Vejle Boldklub aldrig nåede at leve op til hverken vores eller spillerens forventninger, og at vi, som følge heraf, gensidigt og respektfuldt har afsøgt mulighederne for en permanent aftale andetsteds. Dialogen har været god, og den proces har nu realiseret sig i et salg til Volos, hvilket betyder, at Jasin kan fortsætte karrieren det samme sted, som han spillede i foråret. Jeg vil beskrive aftalen som et godt salg for Vejle Boldklub.

- På vegne af alle i og omkring Vejle Boldklub vil jeg takke Jasin for sin tid i klubben og ønske ham alt det bedste i fremtiden.

Jasin Assehnoun kom til Vejle Boldklub på en toårig aftale i juli 2023.