Sådan forløber opstarten

Foto: Daniel Abedeny

Få overblikket over Vejle Boldklubs opstartsprogram her.

Af Daniel Abedeny | 18. juni 2024

Med forbehold for ændringer. Vejle Boldklub gør opmærksom på, at enkelte kampe kan blive afviklet bag lukkede døre. Yderligere informationer om adgangsforhold, spilletidspunkt og -sted offentliggøres op til den enkelte kamp i nærværende artikel.

Vejle Boldklubs opstartsprogram, sommeren 2024

17. juni: Opstarten påbegyndes

Træningskampe

• 22. juni (klokken 10:30, VB Parken): Intern træningskamp
  • 29. juni (klokken 14:00, Bane 1 v. Brøndby Stadion): Brøndby IF - Vejle Boldklub
  • 6. juli (klokken 13:00, VB Parken, bane 5): Vejle Boldklub - FC Fredericia - kampen spilles over tre halvlege
  • 13. juli (fra klokken 11:30, Vejle Stadion/VB Parken): Vejle Boldklub - OB/Bramming Boldklub - kamp 1 på Vejle Stadion spilles bag lukkede døre, kamp 2 i VB Parken fra klokken cirka 13:30 (vejledende) er åben.