Information til gæster/udebanefans

Kapacitet i udebaneafsnittet

• 1.350 ståpladser

Billetpriser

Billetter købes hos www.vb.eventii.dk. Opgang C vælges ved køb af billetter til udebaneafsnittet på Vejle Stadion.

• Voksen: 130 kr.
  • Pensionist: 110 kr.
  • Børn under 15 år: 90 kr.

Tifo og stemningsskabende remedier til udebaneafsnittet

Følgende må medbringes uden forudgående ansøgning:

• Trommer + trommestikker (op til 3 sæt)
  • Megafoner (op til 3 stk.)
  • Bannere og flag, som er mindre end dem, der skal søges om (se næste afsnit)
  • Tape, strips, snor osv. til at hænge bannere op

Disse remedier skal der ansøges om tilladelse til at medbringe:

• Store bannere/rulleflag (1,5 meter højde x 10 meter bredde). Materialerne skal altid være brandsikrede/brandimprægnerede.
  • Store/mega-size flag (større end 3 meter i højde x 3 meter bredde eksklusiv stang) - flag skal altid være brandsikrede/brandimprægnerede
  • Flagstang/teleskopstænger (4 meter høj) inkl. stang.
  • Mosaikplader, creperuller og konfetti.

Ønskes det at benytte videokamera til filmning af udebaneafsnittet, skal der ansøges via sikkerhedschef Kim Andersen på ka@vejle-boldklub.dk.

Disse remedier kan ikke godkendes:

• Reklamer på TIFO-materiale, ide de har en kommerciel hensigt
  • Racistiske, homofobiske, politiske, nedsættende eller diskriminerende ytringer er strengt forbudte
  • Flag/teleskobstænger af jern, metal eller tykt træ

Parkering ved Vejle Stadion

Vejle Stadion ligger i Nørreskovens naturskønne omgivelser, og der er derfor begrænset med parkeringspladser. Som følge heraf anbefales brug af offentlig transport til og fra Vejle Stadion. Buslinje 3 og 8 går regelmæssigt fra Vejle Trafikcenter og stopper efter få stop ved Vejle Stadion.

Det er ikke muligt at benytte parkeringspladserne foran Vejle Stadion.

Adgang med DBU partoutkort

Ved brug af DBU partoutkort, læs her.

Kontaktinfo på VB's sikkerhedschef og SLO

Godkendelse af TIFO samt stemningskabende remedier, der ikke kan forudgodkendes, skal altid ske til sikkerhedhedschef Kim Andersen på ka@vejle-boldklub.dk.

Husk, at du som gæstende udebanefan på Vejle Stadion ikke må udvise hverken synlig eller verbal sympati på de neutrale afsnit med det gæstende hold.

Vejle Boldklub vil altid gøre sit bedste for vores gæstende fans. Skulle du have forslag til, hvordan vi kan forbedre oplevelsen for udebanefans på Vejle Stadion, er du velkommen til at kontakte vores SLO, Anders Grøndahl, på nedenstående mail.

Sikkerhedschef

Kim Andersen