Er du en af VB's nye loungemedarbejdere?

Arkivfoto: Carl Lind/Joachim Binder

Til hver hjemmekamp er over 1.500 VIP-gæster samlet til fodbold. For fortsat at sikre den bedst mulige betjening og service for regionens stærkeste erhvervsnetværk søger Vejle Boldklub nye unge kræfter til loungepersonalet på Vejle Stadion.

Af Daniel Abedeny | 26. oktober 2024

Som loungemedarbejder på Vejle Stadion er du en vigtig medspiller i vores fælles mål om at sikre den bedst mulige stadionoplevelse for vores mange VIP-gæster. Dine vagter vil primært bestå af kundekontakt, det vil sige servering/udskænkning af drikkevarer, og vil derudover bestå af afrydning efter spisning, klargøring af borde til pausen samt nulstilling af loungerne, når pausen er ovre, og anden halvleg er i gang.

Din arbejdsuniform er en skjorte/polo, som du vil få udleveret forud for dine vagter. Sorte bukser og gode sko medbringer du.

Hvem er vores nye loungemedarbejder?

• Du er minimum 17 år og kan hovedsageligt arbejde i weekenderne – vagter på hverdage kan forekomme
  • Du er udadvendt, initiativrig og mødestabil
  • Du er glad for et dynamisk arbejdsmiljø med en masse andre unge mennesker

Hvad tilbyder vi?

• Et attraktivt, ungt og aktivt arbejde
  • Et stærkt arbejdsfællesskab – vi er grundige, men vi hygger os også undervejs
  • Fleksible arbejdstider og -timer
  • Lønnede vagter på omkring fem timer

Søg stillingen

Vil du være en af vores nye loungemedarbejdere på Vejle Stadion, bedes du sende en motiveret ansøgning til Michael Bøgild, F&B Manager i Vejle Boldklub, på mbj@vejle-boldklub.dk, hvori du vedlægger din ansøgning, CV samt et billede af dig selv.

Vejle Boldklub behandler løbende indkommende ansøgning og indkalder til samtale herefter, hvorfor det anbefales, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi opfordrer alle relevante kandidater til at søge stillingen, og vi behandler din ansøgning fortroligt.

Michael Bøgild
F&B Manager