Billetsalget til FCN-kampen er begyndt

Foto: Johnny Kristensen

På søndag er det atter alvor i Nørreskoven. FC Nordsjælland er gæster, og nu kan du sikre dig plads til 3F Superliga-kampen.

Af Daniel Abedeny | 27. september 2023

I denne uge lægger Vejle Stadion græs til to kampe. Tirsdag blev et behørigt pokalavancement mod tst Fodbold sikret med en syvmålssejr, og på søndag den 1. oktober er der 3F Superliga på programmet.

Klokken 14:00 møder Vejle Boldklub FC Nordsjælland, den nuværende indehaver af tredjepladsen i 3F Superligaen, og billetsalget til kampen er begyndt. Du kan købe billet til kampen her.

Indehavere af sæsonkortabonnementer har fri adgang til alle hjemmebanekampe på Vejle Stadion

Som indehaver af et sæsonkortabonnement har du fleksibel og fri adgang til alle Vejle Boldklubs kampe på Vejle Stadion til en fast månedlig pris. Den månedlige pris for et sæsonkortabonnement er helt ned til 39 kroner for børn og 79 kroner for voksne. Du kan tegne dit sæsonkortabonnement til Vejle Stadion her.

Omstrukturering af stadionplanen på Vejle Stadion

Op til sæson 2023/24 er stadionplanen på Vejle Stadion blevet vendt 180 grader. Bemærk derfor, at:

1. Indgangen til hjemmebanefans er rykket fra bag øst- til bag vesttårnet: Alle med billet til enten J1/J2, Blok E, Nørreskoven Tribunen (inkl. D2) eller D1 skal benytte indgangen efter vesttårnet ved den store grusparkeringsplads. Når du står ved VIP-indgangen og kigger på mosaikken, skal du gå højre om stadion og ikke venstre som tidligere - følg pilene på billedet.
  2. Billetskuret er blevet erstattet af et inhouse billetkontor: Det nye billetkontor er lokaliseret i hovedbygningen på Vejle Stadion, til højre for VIP-indgangen lige før indgang A.

Har du spørgsmål om den nye stadionplan eller Vejle Boldklubs abonnementløsninger/enkeltbilletter, er du velkommen til at rette henvendelse til Vejle Boldklub pr. billetter@vejle-boldklub.dk.