Auktion rejser anseeligt beløb til Kong Hans Eg-initiativet

Foto: MatchWornShirt

Godt nyt fra Nørreskoven: 51.560 kroner endte auktionsbeløbet fra MatchWornShirt på.

Af Daniel Abedeny | 20. november 2023

Med glæde har Vejle Boldklub modtaget beskeden fra MatchWornShirt om efterspørgslen på de kampbårne trøjer fra Kong Hans Eg-kampen mod Lyngby BK. Med tilførelsen af de nye midler fortsætter klubben sit arbejde på et udvalgt socialt projekt i Kong Hans Eg-initiativet, som vi senere i år glæder os til at kunne løfte sløret for.

Vejle Boldklub takker alle budvindere og sender i samme forbindelse en særlig stor tak til alle vores trofaste samarbejdspartnere i Kong Hans Eg-initiativet.

Læs også: Årets sidste hjemmekamp markeres som Kong Hans Eg-kamp

Foto: MatchWornShirt

Hvem er Kong Hans Eg-sponsorerne?

Artusbyg  Dan Cake Din Madpartner HETEK HTH Køkkenforum KlimaEnergi Martinsen Tøjeksperten ERHVERV UG metal Universal Transport Vejle Turisttrafik Villa Nordic Vingsted Hotel & Konferencecenter