Vejle Boldklub siger farvel til Head of Coaching

Foto: Vejle Boldklub

Vejle Boldklubs Head of Coaching-træner, Thomas B. Graabæk, har opsagt sin stilling i Vejle Boldklub for at tiltræde en stilling som auditør hos Dansk Boldspil-Union.

Af Morten Pelch | 15. april 2024

Akademichef hos Vejle Boldklub, Steen Thychosen, sender Thomas B. Graabæk videre med flotte skudsmål.

- Thomas kom til Vejle Boldklub i 2014 fra vores samarbejdsklub Sole I.F. og har gennem de seneste ti år haft flere opgaver i Vejle Boldklub. Vi er en klub, der også udvikler talenter på trænerområdet, det har vi også set i Thomas’ tilfælde. Gennem et behageligt væsen, faglighed og med blik for helheden har Thomas været en god ambassadør for Vejle Boldklub og for de værdier, vi har med os, når det kommer til talentudvikling. Alle i Vejle Boldklub ønsker Thomas held og lykke i fremtiden, fortæller Steen Thychosen.

Thomas Graabæk ser tilbage på en god og udviklende tid i Vejle Boldklub på et akademi, der har udviklet sig enormt fra 2014 til 2024.

- Jeg ser tilbage på en fantastisk tid i Vejle Boldklub. En klub, hvor man som medarbejder bliver givet mange muligheder og et stort ansvar. Hvis man griber det, så kan man virkelig udvikle sig både fagligt og personligt. Mit nye job giver mig også muligheden for en anden familiedynamik efter små 20 år, hvor jeg har været væk hver weekend. VB vil altid været en klub, der betyder meget for mig, fortæller Thomas B. Graabæk.

Vejle Boldklub har allerede ansat afløseren for Thomas B. Graabæk, og Vejle Boldklubs nye Head of Coaching præsenteres således en af de nærmeste dage.