Sidste udkald for nye abonnenter: Meget få ledige pladser tilbage på J1/J2

Arkivfoto: Frederikke Hejbøl Jensen

Ønsker du at opleve det afgørende kvalifikationsspil fra et af familieafsnittene, skal du sikre dig dit sæsonkortabonnement nu.

Af Daniel Abedeny | 27. marts 2024

Efterspørgslen på sæsonkortabonnementer til siddepladserne på MODU Tribunen er nu så stor, at der kun er meget få ledige sæsonkortabonnementer tilbage på familieafsnittene J1/J2 til resten af denne superligasæson.

Når de sidste tilgængelige sæsonkortabonnementer er solgt, vil begge familieafsnit være udsolgt. Således vil der, medmindre indehavere af sæsonkortabonnementer til J1/J2 frigiver deres pladser, ikke være noget salg af enkeltbilletter til familieafsnittene op til de resterende fem kampe på Vejle Stadion.

Vejle Boldklub forventer, at de resterende sæsonkortabonnementer til J1/J2 sælges i løbet af denne fredag.

Du kan nå at sikre dig dit sæsonkortabonnement til J1/J2 her.

Indehavere af sæsonkortabonnementer har sikret sig plads

Er du indehaver af et sæsonkortabonnement, har du fleksibel og fri adgang til alle Vejle Boldklubs kampe på Vejle Stadion til en fast månedlig pris. Således er du med et sæsonkortabonnement sikret adgang til de mange spændende og store VB-kampe, der venter i Nørreskoven.

Den månedlige pris for et sæsonkortabonnement er helt ned til 39 kroner for børn og 79 kroner for voksne. Du kan tegne dit sæsonkortabonnement til Vejle Stadion via ovenstående banner.

Har du spørgsmål om Vejle Boldklubs abonnementsløsninger/enkeltbilletter, er du velkommen til at rette henvendelse til Vejle Boldklubs billetsupport via vbsupport@eventii.dk.