Information til gæstende VB'ere i Kongens Lyngby

Arkivfoto: Johnny Kristensen

Fredag venter Lyngby BK på den anden side af Storebælt, og her alt, du som gæstende VB'er med fordel ved inden dit besøg på Lyngby Stadion.

Af Camilla Dahl | 25. april 2024

Rutevejledning og parkeringsforhold

Adressen til Lyngby Stadion er Lundtoftevej 53, 2800 Kongens Lyngby. I din foretrukne rejseplanlægger kan stadion findes ved at søge på 'Lyngby Stadion', eksempelvis som her i Google Maps:

Parkeringsmulighederne ved stadion er begrænsede, meddeler Lyngby BK, som derfor opfordrer gæstende VB'ere til at benytte parkeringsmulighederne på de omkringliggende veje:

Sorgenfrigårdsvej, Nørregade, Toftebæksvej og Lundtoftevej er alternativer.

På Lyngby-Taarbæk Kommunes hjemmeside for parkering kan du læse mere om parkeringsregler og -muligheder omkring Lyngby Stadion. Husk, at du ved ankomst altid bør tjekke betingelserne for dit specifikke parkeringssted.

Billetter og adgangsforhold

Billetter til fredagskampen mellem Lyngby BK og Vejle Boldklub kan købes online og i det fysiske billetsalg på stadion. Bemærk i den forbindelse, at der på fysisk købte billetter tillægges et håndteringsgebyr på 30,-, og at det derfor anbefales at købe billet i online forsalg.

Har du din billet på en mobil enhed, er det ikke nødvendigt at udskrive billetten. Bemærk dog, at det er billetindehaverens eget ansvar, at billetten kan scannes.

Stadionportene åbner 60 minutter før kampstart, det vil sige klokken 18:00.

Stadionillustration over Lyngby Stadion: Lyngby BK

Optakten

Fredag sender The Crazy Reds en fanbus afsted mod Lyngby Stadion:

Afgang er klokken 15:00 med afgang fra Havnekajen, med opvarming på Lumskebugten fra klokken 14:00. Tilmelding sker på sms til telefonnummer 42 43 18 91, i hvilken navn og eventuelt medlemsnummer angives. Arrangementet koster 200,- for medlemmer af TCR og 250,- for ikke-medlemmer. Betaling skal ske til MobilePay 14188.

Kampbillet er inkluderet til de første 40, som tilmelder sig. Tilmeldingen er bindende og er først gældende, når betalingen er gennemført.

Har du spørgsmål til din næste udebanetur?

Anders Grøndahl er SLO/fankoordinator i Vejle Boldklub. Det er Anders Grøndahl, som er kontaktperson angående fanrelaterede spørgsmål om Vejle Boldklub, herunder blandt andet udebaneturene. Anders Grøndahl kan træffes på mail ag@vejle-boldklub.dk eller på Vejle Boldklub's SLO-side

Vel mødt!

3F Superliga