Billetsalget til de to kommende vigtige hjemmekampe er begyndt

Arkivfoto: Johnny Kristensen

Grundet stigende efterspørgsel er det nu muligt at sikre sig plads til både kampen mod Viborg FF og Randers FC henholdsvis den 7. og 14. april.

Af Daniel Abedeny | 26. marts 2024

Billetsalget til de to kampe kan tilgås her.

Indehavere af sæsonkortabonnementer har sikret sig plads

Er du indehaver af et sæsonkortabonnement, har du fleksibel og fri adgang til alle Vejle Boldklubs kampe på Vejle Stadion til en fast månedlig pris. Således er du med et sæsonkortabonnement sikret adgang til såvel kampene mod Viborg og Randers som de mange andre spændende store VB-kampe, der venter i Nørreskoven.

Den månedlige pris for et sæsonkortabonnement er helt ned til 39 kroner for børn og 79 kroner for voksne. Du kan tegne dit sæsonkortabonnement til Vejle Stadion via ovenstående banner.

Har du spørgsmål om Vejle Boldklubs abonnementløsninger/enkeltbilletter, er du velkommen til at rette henvendelse til Vejle Boldklubs billetsupport via vbsupport@eventii.dk.