Vejle Boldklub er glad for og stolt over, at klubben her fire dage efter nedrykningen fra Superligaen kan præsentere en ny lounge-sponsor for de kommende to sæsoner.

Wulff Group har valgt at tegne et toårigt lounge-sponsorat uanfægtet af, at Vejle Boldklub ikke klarede skærene i Superligaen.

– I dag er det 40 år siden, jeg blev selvstændig, og det er derfor en fin dag at underskrive vores nye aftale med Vejle Boldklub. Hos Wulff Group tror vi meget på projektet.

De mennesker, som vi har mødt i klubben, understøtter den tro. Sammenhold, fællesskab og de følelser, som Vejle Boldklub vækker hos folk, er værdier, som vi også spejler os i, fortæller ejer Flemming Wulff fra loungen, som håndværkere inden længe går i gang med at gøre klar til første hjemmekamp, og som vil hedde Wulff Group-Lounge.

Rasmus Vesterbye fra Wulff Group ser frem til mødet med Vejle Boldklubs fans og andre sponsorer.

– Vi investerer også i andre virksomheder, og måske kan vores engagement i Nørreskoven føre nye forretninger med sig. Det er i hvert fald imponerende, hvad klubben har nået på tre år. Vi vil gerne støtte op om klubbens rejse, og det ændres ikke af den øjebliklige sportslige situation. Der vil altid være bump på vejen, men vi har stor tiltro til projektet og vil gerne lægge navn til scenen, hvorfra folk netværker, glædes ved og hepper på Nørreskovens helte.

Den nye lounge-aftale glæder salgschef hos Vejle Boldklub, Mads Bro Hansen.

– Allerede i loungen efter søndagens kamp mod Hobro blev jeg mødt af flere sponsorer, der gav udtryk for et ønske om en forlængelse af deres aftale. Det gør mig glad, og det viser noget om de mennesker, der støtter op om klubben. Den nye lounge-aftale havde vi også en dialog om, inden vi kendte vores skæbne. Men også her var opbakningen ikke betinget af rækken, vi spiller i. Det vil jeg tillade mig at kalde fantastisk.

Carsten Andersen, salgskonsulent hos Vejle Boldklub, er glad for klubbens nye lounge-sponsor og ser frem til, at loungen skal indvies i jagten på en tilbagevenden til Superligaen.

– Vejle Boldklub har et attraktivt brand, og gennem vores stærke sponsor- og ledernetværk skaber vi mange relationer og samarbejder. Wulff Group er en seriøs aktør, der også investerer i andre virksomheder og tror på, at værdier tæller.

Når Wulff Group vælger Vejle Boldklub, uanset rækken klubben spiller i, så siger det også noget om den rejse, klubben har været på. Det er tre år siden vores nye set up begyndte, og vi er nået langt. Nu skal vi tilbage i den bedste række med det samme, og det arbejde tror Wulff Group på, fortæller Carsten Andersen.

Wulff Group har ejerskab i blandt andet disse virksomheder: CSK Leasing, JP&Co. og RL Components.

I ugen op til indvielsen af den nye lounge til første hjemmekamp i den nye sæson vil Wulff Group køre konkurrencer for fansene på Vejle Boldklubs Facebookside.

Tekst: Morten Pelch