En stærk tro på Vejle Boldklubs administrerende direktør, Henrik Tønder, er en af hovedårsagerne til at værktøjsfabrikanten Uni-Technology A/S har forlænget og opgraderet deres sponsorat.

 

Uni Technology kom til verden i 1984, og er specialist i værktøjsfremstilling, som de leverer til alle brancher. Det gælder også fodbold, hvor de over en årrække har bidraget med ”økonomiske værktøjer” til klubben fra Nørreskoven.

  • Vores sponsorat af Vejle Boldklub er en stor del af vores overordnede kommunikationsplan, fordi det bidrager med en masse muligheder på netværk- og marketingssiden, siger Jessica Westergaard Andersen, der er Marketing Manager og administrerende koordinator hos Uni Technology.

Firmaet, der holder til på Pottemagervej 2 i Vejle, stiftede første gang bekendtskab med Vejle Boldklub i 2013. Siden har der været tale om et on-off forhold, men de senere år, har Uni Technology været en tro støtte for VB.

  • Vi har prøvet andre muligheder, men vi er altid kommet tilbage til Vejle. De er stærke, når det kommer til netværk og salg. Der er gode muligheder for samarbejde og B2B, men i Nørreskoven er det mere end det, det er også et venskab, siger Jessica Westergaard Andersen.

Springet fra sølv til guld betyder, at man kommer til at se mere til Uni Technology A/S i denne sæson. Det er nemlig igennem blandt andre sponsorater af spillere, de har opjusteret deres bidrag til VB. En tillidserklæring, der også sker på baggrund af et godt forhold til VBs administrerende direktør, Henrik Tønder.

  • Han betyder rigtig meget for os, og vi tror meget på det han, og resten af ledelsen laver. Men for os er det en samlet pakke. For klubben giver os rigtig gode muligheder for eksponering og for at skabe forretning. Dertil kommer også de oplevelser, vi får og bare følelsen, når man er oppe på stadion og snakker med folk.