Debatregler

Debatregler gældende på alle Vejle Boldklubs fora:

Alle har pligt til at skrive i respekt for andres holdninger og meninger, og vi accepterer ikke indlæg, der er nedladende, afsporer debatten, chikanerer andre, er hadefulde, eller er skrevet af falske profiler.

Herunder også profiler, der ikke er personlige.

Vi accepterer heller ikke indhold af reklamemæssig karakter og spam.

Vi forbeholder os retten til at slette alle indlæg, der overtræder disse simple regler eller er i strid med dansk lovgivning.

Vi udelukker brugere uden forudgående varsel, hvis reglerne bliver brudt konsekvent eller groft.

Vi får mange kommentarer efter hver eneste kamp, og overvåger løbende hvad der bliver skrevet.

Falder du over noget, som du mener overtræder reglerne, er du meget velkommen til at tippe os ved at sende en besked.

Vejle Boldklub tager debatten på vores klubside alvorlig, fordi vi mener den er vigtig.

Fodbold er følelser, og dem skal der være plads til, men ikke gennem grimt sprog, nedladende udtryk og dets lign.

Det hele kan faktisk opsummeres meget simpelt: Tal pænt.

På forhånd tak.