#ENDELAFHOLDET: Fogtmann Gruppen

Sponsornotits: Der er en ny grøn spiller på holdet i Nørreskoven.

Af Daniel Abedeny | 1. december 2022

Fogtmann Gruppen er en lokal velrenommeret transport- og logistikvirksomhed, som netop har tegnet et bronzesponsorat med Vejle Boldklub.

Vores nye partnerskab er rodfæstet i en fælles fortælling om en stolt historie, sammenhold og kvalitet. Siden 1928, og på tværs af tre generationer, har Fogtmann-familien opbygget en driftig virksomhed med hovedsæde i Vejle, et stærkt brand og en profileret portefølje af loyale kunder fra hele verden. Med andre ord: en lokalforankret virksomhed med et internationalt udsyn.

I Vejle Boldklub bliver Fogtmann Gruppen, med ejer Klaus Fogtmann ved rattet, en del af et vækstende sponsorlag, igennem hvilket den kommercielle interessevaretagelse af bronzesponsoratet kommer til at omfatte både hospitality og ledergruppesparring i regionens stærkeste erhvervsnetværk.

Vi glæder os til at sætte kursen for et forhåbentligt slingrefrit samarbejde.