Bliv en del af holdet

EN DEL AF HOLDET
Se Vejle Boldklubs seneste partnerbrochure her.

Sponsor – samarbejde – B2B
Har du brug for at få dit produkt eller firma profileret, tror på, at netværksadgang kan gøre en forskel, og sidst, men ikke mindst, har en smule interesse for fodbold, kan et samarbejde med Vejle Boldklub blive en spændende og anderledes del af din virksomheds markedsføringsmiks.
Fodbold har som ingen anden sportsgren formået at fange folks opmærksomhed på tværs af kulturelle grænser, sociale lag, alder og køn. Fodbold er med afstand den mest eksponerede sportsgren i verden med daglig omtale i såvel trykte som elektroniske medier.
Udover den signalværdi og værdiskabelse, der ligger i at få sit navn forbundet med en fodboldklub, åbner et sponsorat også for nogle andre spændende muligheder for moderne relationsmarketing. Som samarbejdspartner i Vejle Boldklub får du dels adgang til et regionens stærkeste, mest alsidige erhvervsnetværk samt mulighed for at indbyde dine kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere til unikke oplevelser i og omkring Nørreskoven.

Udgangspunktet for et frugtbart samarbejde er at sikre, at vi tager udgangspunkt i de behov, der er kendetegnende for netop din virksomhed. Trods vi er over 300 samarbejdspartnere i erhvervsnetværket, kender vi alle vores kunder og deres ønsker og ambitioner med at være en del af holdet.

Eksponering gennem Vejle Boldklub – vejen til kunderne
Vejle Boldklub er ikke blot en af Danmarks mest traditionsrige fodboldklubber. Vejle Boldklub huser også regionens stærkeste erhvervsnetværk.

Til hver eneste hjemmekamp på Vejle Stadion er mere end 300 samarbejdspartnere og 6-700 gæster samlet under Nørreskovens trækroner. Her mødes beslutningstagere og andre centrale aktører på alle niveauer på tværs af brancher og kendskab og skaber meningsfulde relationer.

Virksomheder benytter dagligt relationer skabt gennem Vejle Boldklub.

Fodbold er ekstremt medieintensivt. Mediernes bevågenhed er omfattende, og såvel Vejle Boldklub som vores samarbejdspartnere eksponeres meget og ofte. Vi tilbyder synlighed både på og uden for banen, og mulighederne er mangfoldige og spænder bredt fra bander, annoncer, bannerreklamer, kampsponsorater, eventmarkedsføring til digital eksponering.

Bliv en del af et godt sammenspillet team
Som samarbejdspartner i Vejle Boldklub opnår du fra repræsentantskabsniveau adgang til vores B2B-netværk. Dette netværk udgør et effektivt erhvervsforum, hvori der er rig lejlighed til at udbygge professionelle forbindelser. Vi styrker, gennem en række aktiviteter, kontaktmulighederne mellem vores samarbejdspartnere, og de forretningsmæssige perspektiver dyrkes blandt andet gennem en række attraktive arrangementer fordelt over hele året.

Styrk relationerne til kunder, leverandører og medarbejdere
Vejle Boldklub er leverandør af masser af spænding og jubel til et begejstret og medlevende publikum før, under og efter hjemmekampene på Vejle Stadion. VIP-arrangementer i forbindelse med kampe på Vejle Stadion byder på en god mulighed for at tilbyde dine samarbejdspartnere en anderledes totaloplevelse, der rækker langt ud ethvert forretningsmøde.

Vejle Boldklub tilbyder specificerede oplæg til enhver virksomhed, og du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling, hvis du ønsker yderligere oplysninger.

Jens Schønemann Christensen
Salgskonsulent